W szczególności u osób najmłodszych w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym występują drobne wady wymowy, które w późniejszych latach mogą przerodzić się w poważniejsze problemy z wysławianiem się. Można tego uniknąć zapisując dziecko na ćwiczenia logopedyczne lub samodzielnie z nim pracując w domu, wykorzystując w tym celu specjalnie przygotowane programy. Logopedia jest bowiem dziedziną nauki, której zadaniem jest kształtowanie właściwej mowy w okresie jej rozwoju, a także doskonaleniu w późniejszym jej okresie. Zajmuje się również usuwaniem wad oraz zaburzeń.
Dzięki materiałom edukacyjnym przygotowanym przed wydawnictwo Nowa Era nauka poprawnego wymawiania słów staje się znacznie łatwiejsza i przyjemniejsza zarówno dla ucznia, jak i nauczyciela. Programy takie jak: Eduterapeutica, Edusensus czy Learnetic pozytywnie wpływają na rozwój dziecka pod każdym względem. Pomagają mu także w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych z rówieśnikami poprzez kształtowanie osobowości najmłodszych.
Multimedialna Rehabilitacja Afazji. Część I - wersja gabinetowa
Obrazy-Słowa-Dźwięki - wersja rozszerzona
Praksja - ćwiczenia usprawniające mowę - afazja
Praksja - ćwiczenia usprawniające mowę - dysartria
Multimedialna Rehabilitacja Afazji. Część I - licencja stanowiskowa
Praksja - ćwiczenia usprawniające mowę - porażenie nerwu twarzowego
Praksja - ćwiczenia usprawniające mowę - emisja głosu
Akademia detektywa Jurka – 13 plakatów, wiersze, opowiadania, ćwiczenia i krzyżówki
Logopedyczne Zabawy. Część I - SZ, Ż, CZ, DŻ
Logopedyczne Zabawy. Część VII - słuch fonemowy
Logopedyczne zabawy. Część VI – różnicowanie szeregów
Logopedyczne Zabawy. Część V - mowa bezdźwięczna
Logopedyczne zabawy. Część III – Ś, Ź, Ć, DŹ
Logopedyczne Zabawy. Część II - S, Z, C, DZ
Afazja - odbudowa komunikacji. Komplet trzech zeszytów
Obrazy-Słowa-Dźwięki - wersja rozszerzona - licencja czasowa
Multimedialna Rehabilitacja Afazji. Część I - wersja dla pacjenta
PAKIET Afazja - zeszyty ćwiczeń. Co to? Kto to? Krzyżówki tematyczne 1,2,3
Wybrane zagadnienia logopedyczne. Część III - ś, ź, ć, dź