Kategorie

Sprawdź przesyłkę

Dlaczego warto !!!

DLACZEGO WARTO ZAMAWIAĆ U NAS?

Mamy ogromne doświadczenie - nasza firma powstała w 1993 roku jako PIERWSZY DOM DYSTRYBUCYJNY programów komputerowych.
Do dziś obsłużyliśmy ponad 25.000 klientów w Polsce! - i prócz osób prywatnych są to głównie małe firmy, które pracują na wybranych u nas programach typu fakturowanie, magazynowe, finansowo-księgowe, kadrowo-płacowe, analityczne, itp, oraz placówki edukacyjne - programy językowe, logopedyczne, nawet rolnictwo.
Przez te wszystkie lata nasi fachowcy wybierali z polskiego rynku programy najlepsze, najtańsze i spotykające się z największym popytem wśród klientów finalnych - i one są w naszej ofercie!

 

+ LUBISZ NAS?

Zapisz się do naszego newslettera lub przyłącz się do nas na Facebook'u - wiedz, że prowadzimy także non-profit www galerie pamiątek narodowych i rodzinnych np. Narodowa.GAPA - http://galeriagapa.dho.com.pl/ - "nie tylko pieniądzem człowiek żyje" :-)

Regulamin obowiązujący od 25.12.2014

REGULAMIN SKLEPU WWW.SWIATPROGRAMOW.PL

Oto nasze warunki zakupu/regulamin sklepu – wszystkie punkty winny być zawsze zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami - jeśli Państwo są niezadowoleni z niektórych treści/są one dla Państwa niejasne - prosimy o natychmiastowy kontakt z nami – chcemy być sklepem dla Państwa a nie odwrotnie – niektóre punkty mogą być z naszą firmą negocjowane. Zapraszamy!

Niniejszy regulamin , zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.swiatprogramow.pl zwanego dalej „Sklepem”

1.        INFORMACJA O FIRMIE

 Właścicielem sklepu internetowego jest Firma DHO - DOM HANDLOWY OPROGRAMOWANIA Tadeusz Wysocki z siedzibą ul. Dziupli 2a, Warszawa, posiadającą Biuro Handlowe ul. Żeromskiego 4a/13, Warszawa, oraz posiadającą NIP Nr: 522-020-83-08 oraz REGON Nr: 010265937.

Adres sklepu i dane kontaktowe:

Adres internetowy: www.swiatprogramow.pl

e-mail: dho@dho.com.pl

telefon: 22 864 13, 13,  602650034

ADRES KORESPONDENCYJNY:

Dom Handlowy Oprogramowania

ul. Żeromskiego 4a/13,

01-861 Warszawa

Sklep prowadzi sprzedaż na odległość za pomocą sieci Internet oprogramowania komputerowego, którego Dom handlowy Oprogramowania jest dystrybutorem.

2.        POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zapewniamy BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONĘ PAŃSTWA DANYCH (osobowych i kart kredytowych) oraz poufność transakcji. Wszystkie dane, które Państwo nam podają służą tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia. Nie będą one wykorzystane do informacji marketingowych lub przekazane innym firmom. Jeśli zechcą Państwo potwierdzić swoje dane do bazy sklepu celem przesyłania Państwu danych o up-gradach, nowościach, itp.. – nasz sklep zobowiązany jest uzyskać na to Państwa zgodę (przy zamówieniach). Wysłanie zamówienia jest jednocześnie potwierdzeniem Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z 1997 roku), dla celów marketingowych Domu Handlowego Oprogramowania, ul. Żeromskiego 4a/13, 01-861 Warszawa. DHO oświadcza, że podane dane nie zostaną w żadnej formie udostępnione osobom trzecim.

POLITYKA PRYWATNOŚCI, DANE OSOBOWE – zasady ochrony prywatności i danych osobowych Użytkowników Internetu oraz Klientów korzystających ze Strony Internetowej określa osobny dokument – Polityka Prywatności, który dostępny jest na naszej stronie internetowej: http://swiatprogramow.pl/webpage/polityka-prywatnosci.html

3.        ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW

CENY - podawane w sklepie jednostkowe ceny są cenami brutto. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i jest zaproszeniem do negocjacji handlowej i uzyskania Państwa akceptacji jako klienta naszego sklepu.

GWARANCJE – udzielane są jako pełne, zgodnie z licencjami i zasadami sprzedaży produktów oraz aktualnie obowiązującymi przepisami.

     Podajemy zawsze PEŁNĄ INFORMACJĘ o towarze, cenie i warunkach dostawy.

 

Umożliwiamy PEŁNY DOSTĘP do wszelkiej informacji przedsprzedażnej, w tym głównie do programów w wersji DEMOnstracyjnej - jeśli są dostępne u producenta.

 

 Zapewniamy MOŻLIWOŚĆ NEGOCJOWANIA specjalnych warunków oferty, dostaw czy serwisu (wdrożenia programów, szkolenia, opieka serwisowa) w imieniu DHO, jak również poprzez sieć Partnerów Handlowych DHO w całym kraju.

 

POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA - potwierdzenie automatyczne przy pierwszym kontakcie w naszym sklepie jest tylko potwierdzeniem poprawności danych adresowych - dopiero potwierdzenie przesłane przez pracownika DHO (email, fax, pisemnie) jest potwierdzeniem przystąpienia do realizacji umowy kupna-sprzedaży.

O wysłaniu  towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową. Przy wyborze wysyłki Kurierskiej, lub Pocztą Polską  Klient otrzyma pocztą elektroniczną numer przesyłki .Status przesyłki można śledzić pod adresem dla paczek pocztowych: http://emonitoring.poczta.polska.pl dla kurierskich http://www.siodemka.com/trackingwidget

SPOSÓB PRZESYŁKI – kurier (48 GODZ. system door-to door), Poczta (7 dni), odbiór własny w magazynie DHO, via Partner Handlowy DHO w kraju lub elektronicznie poprzez Internet (obecnie np. ug-grady, up-daty, itp. - w niedalekiej przyszłości - wiele różnych produktów - w momencie wprowadzenia takiej zgody i takich wersji przez poszczególnych producentów!).

KOSZTY PRZESYŁKI – Dostawa pocztą 15 zł, kurierem 20 zł lub odbiór własny w magazynie DHO. Uwaga! - Oferujemy specjalną dostawę systemem kurierskim DHO - 48 godz. - door-to-door - przesyłka standardowa - kraj Polska - prosimy koniecznie podać godziny odbioru.  Zapraszamy.

MOŻLIWY ODBIÓR WŁASNY w biurze/magazynie firmy DHO osobiście lub poprzez upoważnioną osobę.

PŁATNOŚĆ – przedpłata/zaliczka przelewem bankowym/pocztą, za pobraniem przy odbiorze lub, gotówka w biurze firmy DHO lub karta kredytowa  i inne wymienione w sklepie systemy płatności lub płatność przelewem do 14 dni po otrzymaniu przesyłki po negocjacji z działem handlowym i finansowym DHO.

Dane do przelewu:

Dom Handlowy Oprogramowania

01-861 Warszawa; ul. Żeromskiego 4a/13

Numer Konta Bankowego: Citi Bank Handlowy  72 1030 1654 0000 0000 0905 3401

CZAS REALIZACJI umowy zakupu – 48 godz. (kurier) lub generalnie – do 30 dni, lub DHO poda inny termin w potwierdzeniu zamówienia (e-mail) jeśli program nie znajduje się w kraju. Generalnie - termin dostawy polskich programów użytkowych jest natychmiastowy, natomiast termin dostawy programów zagranicznych lub gier zależy od dostępności ich w magazynach DHO/ich generalnych dystrybutorów w Polsce. Jeśli zamówienia Państwa nie możemy zrealizować w terminie natychmiastowym jesteśmy zobowiązani do podania przewidywanego terminu dostawy i uzyskania na taki termin Państwa akceptacji.

4.        REKLAMACJE/ZWROTY

Gwarantujemy zwrot przy stwierdzeniu jakichkolwiek wad produkcyjnych, uszkodzeń nośników, itp. Termin informacji o sposobie załatwienia reklamacji – 14 dni od daty zdarzenia. Miejsce  reklamacji – Biuro firmy DHO – Dyrektor Firmy. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów, mają Państwo prawo do zwrotu zakupionych u nas pozycji w ciągi 14 dni liczonych od daty dostarczenia towaru. Uwaga - zwroty nie dotyczą zakupów o wartości poniżej 10 EURO, zgodnie z ustawą. Zwracane pozycje winny być przesłane na adres firmy DHO lub zwrot przyjmujemy na miejscu w biurze DHO ul. Żeromskiego 4a/13, 01-861 Warszawa.

Opis procedury reklamacyjnej:

1.    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dho@dho.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

1.    imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

2.    datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

3.    przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

4.    wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2.    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3.    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4.    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail:dho@dho.com.pl bądź na adres poczty tradycyjnej Dom Handlowy Oprogramowania ,

     ul. Żeromskiego 4a/13; 01-861 Warszawa

5.    ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:


W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: dho@dho.com.pl 

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.


Przesyłkę należy nadać na adres:

Dom Handlowy Oprogramowania ,

 ul. Żeromskiego 4a/13;

 01-861 Warszawa

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
wersja edytowalna do pobrania


(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Dom Handlowy Oprogramowania ,

 ul. Żeromskiego 4a/13;

 01-861 Warszawa



Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .


Imię i nazwisko………………………………………………………….
Login ..........……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data……………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

1.   W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru jeśli wysyłka była na koszt Sprzedawcy

2.   W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości 15 zł

Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 Zapewniamy GWARANCJĘ kupna legalnych programów i uzyskania prawa do gwarancji i serwisu wynikających z licencji producenta znajdujących się w pakiecie programu.

Dom Handlowy Oprogramowania  zobowiązuje się dostarczyć towar  bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

 

 Podajemy zawsze PEŁNE DANE FIRMY DHO I NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O NIEJ: firma nasza działa na rynku nieprzerwanie od 1993 roku i jest jedną z najstarszych na rynku firm zajmujących się wyszukiwaniem najciekawszych na rynku programów komputerowych i ich dystrybucją w całym kraju. W naszej ofercie znajdują się m.in. sprawdzone przez wielu użytkowników i najbardziej atrakcyjne programy komputerowe z wielu dziedzin i branż, programy językowe, edukacyjne w tym logopedyczne, programy narzędziowe, szkoleniowe, i setki innych.

 6. OPINIE KLIENTA – mogą być przesyłane do naszej firmy i umieszczane na stronach naszego sklepu.

7. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).


Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującymi adresami:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

-http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;

Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

-Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;

-wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem;

- Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl

8. ZMIANA ZASAD REGULAMINU – możliwa z naszej strony, ale po uprzednim zawiadomieniu Klientów naszego sklepu internetowego z prośbą o akceptację zmiany.

9. Niniejszy REGULAMIN WCHODZI Z ŻYCIE z dniem jego umieszczenia w naszym sklepie internetowym (ostatnia wersja dnia 25.12.2014) i obowiązuje na czas nieoznaczony.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zamówieniu o kontakt z naszymi handlowcami (+48 22) 864 13 13; 864 21 71 lub e-mail: dho@dho.com.pl

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 P.S. Prosimy o przesyłanie Państwa uwag co do formy i treści generalnych warunków zakupu / regulaminu sklepu – staramy się śledzić przepisy wykonawcze do aktualnych przepisów, co czasami jest trudne – przyrzekamy wszelkie wysiłki w uwzględnianiu Państwa uwag!