Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System MOJA FIRMA - 1 firma / 1 stanowisko

  • szt.
  • Cena netto: 150,00 zł 184,50 zł
  • Księga Przychodów i Rozchodów

  • Ewidencja VAT, ryczałt

  • Środki twałe

  • Deklaracje i e-deklaracje

 
Aktualizacja Cena  
netto brutto
Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System MOJA FIRMA - 1 firma / 1 stanowisko (aktualizacja) 80,00 zł 98,40 zł  
 
Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System MOJA FIRMA to wyjątkowo intuicyjny i przyjazny program przeznaczony dla firm, prowadzących rozliczenia na podstawie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży VAT, posiada rozbudowany system raportowania. Dzięki nowoczesnej konstrukcji program może funkcjonować samodzielnie lub w połączeniu z pozostałymi elementami zintegrowanego oprogramowania INFOR System Moja Firma. Przeznaczony dla firm (jednosobowych i spółek) o różnym profilu działalności pracujących na jednym stanowisku komputerowym, z możliwością rozszerzenia licencji na pracę wielostanowiskową oraz zdalną przez Internet.
 
Wybrane możliwości:
  • księga przychodów i rozchodów,
  • ewidencja sprzedaży i zakupu VAT,
  • ryczałt,
  • środki trwałe, czynności cywilno-prawne,
  • akcyza,
  • wyposażenie,
  • możliwość edycji i usuwania każdego zapisu,
  • możliwość zapisu wydruków ewidencji i zestawień do PDF, XLS, CSV, XML, ODT i bezpośrednia wysyłka z programu e-mailem,
  • zastosowanie wzorców księgowania do wpisów,
  • księgowanie wszystkich rodzajów transakcji (np. handlowych, inwestycyjnych, pozostałych, wynagrodzeń, paliw z podziałem na rodzaje urządzeń),
  • możliwość sumarycznego księgowania zapisów VAT za dany okres w księdze,
  • szeroki moduł rozrachunków, rozliczanie zaległości naszych oraz kontrahentów, obsługa nadpłat,
  • możliwość rozliczania poszczególnych dokumentów oraz globalnie według terminu płatności,
  • tworzenie raportów zaległych należności i zobowiązań, 
  • oblicza i drukuje roczny oraz miesięczny odpis amortyzacji metodą liniową lub degresywną,
  • nalicza amortyzację okresową (dla 3 środków trwałych z możliwością rozszerzenia),
  • umożliwia zmiany wartości środka trwałego,
  • słowniki: zdarzeń gospodarczych, kontrahentów, stawek VAT, wzorców księgowań, podatków akcyzowych, odsetek, kont bankowych,
  • remanenty obliczane zarówno ręcznie jak i automatyczne na podstawie stanów magazynowych,
  • sporządzanie deklaracji VAT i PIT, w tym również dla wielu wspólników,
  • e-Deklaracje wysyłane bezpośrednio z programu,
  • moduł kasowy (KP, KW, raporty kasowe, obsługa wielu kas),
  • moduł przelewy bankowe, import wyciągów bankowych,
  • przechowywanie wpisów za poprzednie lata obrachunkowe,
  • księgowanie dokumentów ze starszych systemów (np. Magazyn Multi - dane_fik.dbf), 
  • import danych z Księgi (DOS), Księgi z serii Biznesmen,
  • chronologiczne sortowanie wpisów w ewidencji i księdze, 
  • inteligentne, szybkie wyszukiwanie kontrahentów,
  • automatyczne księgowanie dokumentów z modułów Fakturowanie, Magazyn, Środki trwałe, Kadry i Płace, Delegacje.
 
Wymagania systemowe
  • Procesor: minimum 1,5 GH

  • Pamięć: 512 MB RAM

  • Dysk: 500 MB

  • System operacyjny:

    Windows XP, Windows Vista
    Windows 7, Windows 8, Windows 10
  • serwer baz danych Firebird 2.0.xx dostarczany wraz z programem.

  • Wymagany zakup aktualizacji programu Księga Przychodów i Rozchodów Infor System Moja Firma co 18 miesięcy