eduROM Matematyka - Fabryka zabawek 7-8 lat

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: YDP (Young Digital Planet)
  • szt.
  • Cena netto: 39,84 zł 59,00 zł 49,00 zł

Program eduROM edukacyjna gra matematyczna Fabryka Zabawek został wpisany na listę środków dydaktycznych zalecanych przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu pod numerem: 1624/2004.

Nocą, do małej fabryki zabawek, która od wielu lat produkuje misie, samochody i drewniane klocki, włamało się dwóch złodziei i zniszczyło wszystkie urządzenia...
Twoje dziecko może przeprowadzić dochodzenie i spróbować wykryć sprawców włamania. Rozwiązując tę zagadkę, opanuje wiele umiejętności matematycznych stymulujących jego rozwój i zdolności poznawcze,
a w szczególności myślenie operacyjne, pamięć oraz sprawność manualną.

ARYTMETYKA
Podczas pracy z programem Twoje dziecko rozwinie praktyczne umiejętności dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia liczb od 1 do 100. Wiele ćwiczeń składających się na grę kształtuje rozumienie roli cyfry jedności i cyfry dziesiątek, a także usprawnia posługiwanie się w praktyce pojęciem liczby we wszystkich jej postaciach.

FIGURY GEOMETRYCZNE
W trakcie pracy z programem Twoje dziecko napotka wiele zadań rozwijających oraz kształtujących intuicję geometryczną poprzez: ćwiczenia dotyczące rozpoznawania podstawowych figur geometrycznych, porównywanie oraz konstruowanie innych figur z figur podstawowych.

MIERZENIE I OBLICZENIA PIENIĘŻNE
W grze znajdują się ćwiczenia rozwijające sprawność dziecka
w obliczeniach z wykorzystaniem waluty: określanie ceny, kosztu zakupu oraz wydawania reszty. Zadania te wpływają na kształtowanie pojęcia liczby w aspekcie miarowym.

STOSUNKI PRZESTRZENNE
Gra zawiera różnorodne ćwiczenia, które pomagając dziecku uświadomić sobie oraz określić położenie i ruch, mają na celu rozwijanie orientacji
i wyobraźni przestrzennej.

GŁÓWNE CECHY PROGRAMU:

  • setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych;
  • możliwość śledzenia postępów w nauce:
    • rejestr wyników,
    • tablica rekordzistów;
  • zabawy ćwiczące spostrzegawczość;
  • stopniowalny poziom trudności zadań;
  • pomoc w formie dźwiękowej;
  • wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji.

ZAWARTOŚĆ PROGRAMU:

  • uzupełnianie ciągu liczb od 1 do 100; grafy;
  • dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie liczb 1 - 100;
  • działania z wykorzystaniem waluty;
  • porównywanie pól powierzchni figur;
  • odczytywanie wskazań zegara;
  • obliczanie różnicy czasu na podstawie wskazań dwóch zegarów;
  • obliczanie spadku lub wzrostu ceny;
  • szacowanie wysokości i długości przedmiotów;
  • grupowanie zdjęć przedmiotu sfotografowanego z różnych stron.

Wymagania:

Wersja dla PC:

  • procesor Pentium II;
  • system operacyjny Windows 98/2000/ME/XP;
  • 128 MB pamięci operacyjnej;
  • 80 MB wolnej przestrzeni na dysku;
  • karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów;
  • napęd CD ROM/DVD 24 X;
  • 16-bitowa karta dźwiękowa;
  • mysz.

    Program wymaga zainstalowanego protokołu TCP/IP w systemie MS Windows. Na komputerach nie wyposażonych w kartę sieciową należy wraz z protokołem TCP/IP zainstalować kartę Dial-up (dla systemów MS Windows 9x), lub kartę Microsoft Loopback (dla systemów MS Windows 2000/XP).

Wersja dla MAC:

  • procesor Power PC 500 MHz;
  • system operacyjny Mac OS X 10.1 i wyższy;
  • 128 MB pamięci operacyjnej;
  • 80 MB wolnej przestrzeni na dysku;
  • karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów;
  • 16-bitowa karta dźwiękowa;
  • napęd CD ROM/DVD 24 X;
  • mysz.