Kategorie

Sprawdź przesyłkę

Dlaczego warto !!!

DLACZEGO WARTO ZAMAWIAĆ U NAS?

Mamy ogromne doświadczenie - nasza firma powstała w 1993 roku jako PIERWSZY DOM DYSTRYBUCYJNY programów komputerowych.
Do dziś obsłużyliśmy ponad 25.000 klientów w Polsce! - i prócz osób prywatnych są to głównie małe firmy, które pracują na wybranych u nas programach typu fakturowanie, magazynowe, finansowo-księgowe, kadrowo-płacowe, analityczne, itp, oraz placówki edukacyjne - programy językowe, logopedyczne, nawet rolnictwo.
Przez te wszystkie lata nasi fachowcy wybierali z polskiego rynku programy najlepsze, najtańsze i spotykające się z największym popytem wśród klientów finalnych - i one są w naszej ofercie!

 

+ LUBISZ NAS?

Zapisz się do naszego newslettera lub przyłącz się do nas na Facebook'u - wiedz, że prowadzimy także non-profit www galerie pamiątek narodowych i rodzinnych np. Narodowa.GAPA - http://galeriagapa.dho.com.pl/ - "nie tylko pieniądzem człowiek żyje" :-)

WAPRO abStore - Platforma biznesowa (B2B) - abonament 90 dni (189 zł/30 dni)

  • Producent: Asseco BS/Asseco WAPRO
  • Cena brutto: 697,41 zł
  • (Cena netto: 567,00 zł)
  • szt.
  • Poleć produkt

 

Nowoczesna platforma biznesowa abStore B2B

 


 

 

abStore B2B jest nowoczesnym rozwiązaniem pozwalającym na tworzenie platformy biznesowej do handlu internetowego z Twoimi partnerami, przygotowanym przez Asseco WAPRO i w pełni zintegrowanym z programem WAPRO Mag dla Windows – Sprzedaż i magazyn.

Platformy abStore B2B współpracują wyłącznie z aktualną wersją płatną programu WAPRO Mag dla Windows.
 

Zastanawiasz się gdzie i jak rozpocząć współpracę w internecie ze swoimi stałymi kontrahentami? Już teraz zacznij zwiększać swoje zyski - załóż platformę handlu biznesowego abStore B2B.

abStore B2B to nowoczesna platforma sprzedaży biznesowej, umożliwiająca szybkie uruchamianie i łatwe prowadzenie handlu ze stałymi partnerami biznesowymi. W pełni integrowalna z systemem Asseco WAPRO WF-Mag (wersja dla Windows) platforma abStore ma charakter usługowy (System as a Service). Każdy uruchamiany na niej kanał sprzedaży biznesowej jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions. Platforma abStore oferowana jest w (rozliczanym miesięcznie) modelu abonamentowym.

abStore B2B to rozwiązanie dla użytkowników systemu WF-Mag, chcących rozszerzyć swoją dotychczasową działalność handlową poprzez uruchomienie nowego kanału sprzedaży – internetowej sprzedaży biznesowej. System przygotowany został w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić proces zakładania platformy biznesowej oraz w pełni wykorzystać fakt jego kompleksowej synchronizacji z programem WF-Mag. Dzięki temu, iż usługa abStore B2B oraz WF-Mag pochodzą od jednego producenta, możliwe było dokonanie ich natywnej integracji. Oznacza to najlepszy z możliwych sposób współpracy systemu sprzedażowego i platformy e-commerce, umożliwiający w efekcie uproszczenie obsługi platformy biznesowej, a przez to także obniżenie kosztów jego eksploatacji.

Platforma sprzedaży biznesowej abStore B2B to doskonałe narzędzie do redukcji kosztów i automatyzacji procesów sprzedaży!

  • współpraca z programem WF-Mag dla Windows od wersji START
  • działanie w trybie Software as Service
  • możliwość prezentowania oferty z wielu magazynów w jednej platformie sprzedaży biznesowej
  • dwukierunkowa synchronizacja zamówień
  • synchronizacja zdjęć z programu
  • personalizowane konta operatorów dla Twoich klientów
  • prezentowanie rozrachunków w platformie B2B
  • prezentowanie faktur z możliwością pobrania w formacie PDF
  • obsługa limitów kupieckich kontrahenta
  • obsługa cenników indywidualnych kontrahenta
  • obsługa wielu jednostek miar w procesie zakupowym
  • możliwość tworzenia dedykowanych ofert dla kontrahentów w tym ofert z limitowanym stanem
  • moduł miękkiej windykacji pozwalający wysyłać powiadomienia o nieuregulowanych należnościach
  • możliwość wysyłania wiadomości SMS z programu WF-Mag automatycznie po odebraniu zamówień
  • możliwość kopiowania pozycji pomiędzy zamówieniami
  • obsługa wielu walut w sklepie
  • obsługa wielu języków
  • synchronizacja danych kontrahentów
  • zestaw gotowych kilkudziesięciu predefiniowanych szat graficznych dla sklepu internetowego
  • zgodność serwisu z wymaganiami SEO
  • system zarządzania treścią klasy CMS
  • wsparcie dla własnych szablonów CSS
  • dedykowany cockpit administracyjny
  • rozbudowane możliwości kategoryzacji produktów
  • analiza Ostatnio oglądane
  • rozbudowane możliwości zarządzania produktami oraz ofertą sprzedażową – w tym moduł aukcji promocyjnych
  • możliwość wyboru jakie towary mają być widoczne w sklepie internetowym
  • łatwe i szybkie konfigurowanie paneli informacyjnych w sklepie
  • pobieranie kursów walut z NBP do sklepu
  • personalizowane szablony wiadomości email
  • wbudowany moduł biuletynu informacyjnego dla klientów
  • historia obsługi zamówień zarówno w sklepie internetowym jak i w systemie magazynowo – sprzedażowym
  • podpowiadanie w trakcie wyszukiwania towarów
  • galerie zdjęć w kilku stylach
  • integracja z Google Analytics
  • integracja z portalami płatności internetowych takimi jak:
    • DotPay
    • PayU
    • Przelewy24
    • Transferuj
  • integracja z paczkomatami inPost

 

Nowe możliwości

Handel elektroniczny staje się coraz popularniejszym kanałem sprzedaży - także pomiędzy przedsiębiorstwami. Jeśli chcesz rozwinąć swój biznes w Internecie, Asseco Business Solutions oferuje Ci swój najnowszy produkt – abStore B2B – nowoczesną platformę usługową klasy e-commerce. Z nią szybko, łatwo i skutecznie dotrzesz z ofertą do partnerów biznesowych. Liczne udogodnienia i funkcjonalności systemu zaprocentują efektywną sprzedażą Twoich produktów, a nowoczesne rozwiązania ułatwią Ci prowadzenie i monitoring sprzedaży.

 
  • wygoda i oszczędność czasu
  • łatwe prowadzenie sklepu internetowego
  • niższe koszty biurowe (elektroniczna wymiana dokumentów)
  • kontrola aktualnego stanu zamówień
  • nadzór nad procesami biznesowymi
 
 
 

Wielofunkcyjność i komfort

abStore B2B zaprojektowaliśmy z myślą o Twoim komforcie pracy. Dlatego skonsolidowaliśmy go z systemem magazynowo-sprzedażowym Asseco Wapro WF-Mag, by usprawnić kontrolę Twoich stanów magazynowych oraz zamówień. abStore B2B zintegrowaliśmy też z Google Analytics, serwisami płatności, a nawet z Facebookiem. Zarządzanie architekturą, wyglądem i ofertą handlową platformy jest intuicyjne. Panel administracyjny jest przyjazdy i czytelny. Samodzielne uruchomienie i skonfigurowanie internetowej platformy współpracy z partnerami biznesowymi nie będzie problemem.

 

Bogata funkcjonalność

O przewadze konkurencyjnej abStore B2B świadczy jego bogaty zakres funkcjonalny oraz wykorzystanie w nim najnowszych technologii informatycznych, zgodne z obowiązującymi na rynku trendami. Masz więc do czynienia z unikatowym produktem i wysokiej klasy rozwiązaniem e-commerce kierowanym do obsługi kanału B2B.

abStore B2B - co to jest?

abStore B2B to nowoczesna platforma usługowa dla handlu internetowego prowadzonego pomiędzy firmami (business to business – B2B). Dzięki niej uruchomienie sklepu internetowego umożliwiającego sprzedaż produktów partnerom biznesowym przebiega szybko, sprawnie i bezproblemowo. Platforma abStore B2B jest w pełni zintegrowana z systemem Asseco WAPRO WF-Mag. Oba rozwiązania wzajemnie się uzupełniają ułatwiając Ci prowadzenie biznesu. Platforma ma charakter usługowy (System as a Service – SaaS), co oznacza, że jest utrzymywana w naszej infrastrukturze (Data Center), przez co nie musisz martwić się o hosting, kopie bezpieczeństwa czy zapewnienie bezawaryjności. O to wszystko dbamy za Ciebie, a Ty możesz się skupić na swoim biznesie. Prowadzenie sklepu na platformie abStore oferujemy Ci w wygodnym modelu abonamentowym z miesięcznym modelem rozliczeń.

 
  • szybkie i proste uruchomienie sprzedaży dla partnerów biznesowych
  • łatwe i intuicyjne zarządzanie działalnością internetową
  • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
  • swobodne zarządzanie wyglądem i ofertą
  • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi
 
 

abStore B2B – dla kogo?

Jeśli jesteś już użytkownikiem systemu WF-Mag i chcesz rozszerzyć swoją dotychczasową działalność o prowadzenie platformy umożliwiającej internetową sprzedaż towarów kooperantom i innym przedsiębiorstwom - abStore B2B jest rozwiązaniem właśnie dla Ciebie!

System został przygotowany tak, aby maksymalnie ułatwić proces uruchomienia e-sklepu B2B i w pełni wykorzystać kompleksową synchronizację platformy z systemem WF-Mag.

Dzięki integracji dwóch narzędzi tego samego producenta z łatwością obsłużysz działalność internetową i dodatkowo obniżysz koszty eksploatacji. Jednocześnie zyskujesz pewność, że obydwa systemy będą ze sobą zawsze poprawnie współpracowały, a rozwój jednego będzie szedł w parze z rozwojem drugiego.

 

abStore B2B – przewagi i korzyści

Z abStore B2B szybko i prosto rozpoczniesz i poprowadzisz sprzedaż w internecie. Wystarczy niewielki nakład czasu, żeby powstał sprawnie działający kanał sprzedaży online oraz narzędzie do organizacji i kontroli zaplecza magazynowo-sprzedażowego. Platforma abStore B2B jest zintegrowana z systemem Asseco Wapro WF-Mag. Oba rozwiązania wzajemnie się uzupełniają ułatwiając Ci prowadzenie biznesu. Projektanci platformy zadbali o to, żeby każdy przedsiębiorca, nie posiadający specjalistycznej wiedzy informatycznej, mógł zaprojektować swój sklep B2B i zarządzać jego ofertą. Poznaj wszystkie atuty abStore B2B.

 
 
Optymalny pakiet WF-Mag i abStore

 

 

abStore B2B i WF-Mag i to produkty tego samego dostawcy – Asseco Business Solutions S.A. – dzięki czemu zawsze masz gwarancję pełnej zgodności obu rozwiązań. Wykorzystanie rozbudowanych możliwości WF-Mag pozwoli Ci na sprawnie i efektywnie zarządzanie obecnością w Internecie, a także tradycyjnymi metodami sprzedaży.

 

 

Korzyści

  • łatwiejsze zarządzanie ofertą
  • pełna kontrola stanów magazynowych
  • proste zarządzania całością sprzedaży
  • indywidualny poziom synchronizacji
  • pełna automatyka
  • wspólny rozwój obu aplikacji
 

 
 
 

Pełna integracja WF-Mag i abStore

 

Pakiet zintegrowanych rozwiązań Asseco Business Solutions umożliwia rozwinięcie biznesu – lepsze wykorzystanie aktualnych kanałów sprzedaży i bezpieczne uruchomienie nowych. Analiza całości działania firmy – obrotów, marż i zysków dostępna w jednym programie, pozwala na dokładniejszą kontrolę i lepsze planowanie rozwoju firmy. Skalowalności i duże możliwości rozwoju, dostępne liczne moduły dodatkowe i rozwiązania specjalizowane , możliwość integracji z pozostałymi produktami Asseco Business Solutions zapewniają bezpieczeństwo i gwarancję rozwoju systemu wraz z rosnącymi potrzebami rosnącej i wszechstronnie rozwijającej się firmy.

 

Sprzedaż pod kontrolą

 

Zakres konfiguracji połączenia platformy abStore B2B z systemem WF-Mag zależy tylko od Twoich potrzeb. To Ty decydujesz, jakie elementy mają podlegać synchronizacji, a jakie mają być z niej wyłączone i zarządzane tylko z poziomu abStore B2B. To przewaga konkurencyjna oferowanego rozwiązania, która zapewni Ci pełną elastyczność. Dzięki pełnej integracji sklepu abStore B2B z WF-Mag i automatycznej wymianie danych, nowe oraz zmodyfikowane informacje są przesyłane pomiędzy systemami niemalże w czasie rzeczywistym. Dlatego zmiany dokonane w kartotece asortymentowej np. dodane zdjęcia, zmodyfikowane ceny czy opisy po stronie WF-Mag w ciągu kilkunastu sekund mają swoje odzwierciedlenie na platformie B2B. Również zamówienia składane przez klientów poprzez abStore B2B są na bieżąco rejestrowane w systemie sprzedażowym. Integracja działa więc w dwie strony.

To pozwala w pełni kontrolować stany magazynowe, ponieważ ilość dostępnych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Ale dzięki odpowiedniej konfiguracji można zezwolić także na sprzedaż poniżej stanu dostępnego asortymentu.

 

Nastaw się na rozwój

 

Pakiet zintegrowanych rozwiązań Asseco Business Solutions umożliwia rozwinięcie biznesu – lepsze wykorzystanie aktualnych kanałów sprzedaży i bezpieczne uruchomienie nowych. Analiza całości działania firmy – obrotów, marż i zysków dostępna w jednym programie, pozwala na dokładniejszą kontrolę i lepsze planowanie rozwoju firmy. Skalowalności i duże możliwości rozwoju programu WF-Mag, dostępne liczne moduły dodatkowe i rozwiązania specjalizowane , możliwość integracji z pozostałymi produktami Asseco Business Solutions zapewniają bezpieczeństwo i gwarancję rozwoju systemu wraz z rosnącymi potrzebami rosnącej i wszechstronnie rozwijającej się firmy.

Wielomagazynowość
 

Centralne zarządzanie ofertą z wielu magazynów w programie WF-Mag, lepsza kontrola nad stanami i rezerwacjami towarów, automatyczna wymiana danych z portalem abStore B2B, pozwolą na sprawniejszą współpracę z partnerami biznesowymi.

 

Korzyści

  • publikacja oferty z wielu magazynów
  • możliwośc wybrania przez kontrahenta najbliższego magazynu w celu zamówienia towaru
 
 
 
 
 

Jakie zyskujesz możliwości?

 

abStore B2B w odróżnieniu od wersji B2C obsługuje wiele magazynów w jednym sklepie, dzięki temu możesz publikować ofertę swoim kontrahentom z wybranych lub ze wszystkich oddziałów Twojej firmy. Dzięki temu Twoi partnerzy biznesowi będą mogli wybrać sami lokalizację z której będą chcieli nabyć towar np. tam gdzie jest odpowiednia ilość lub tam skąd łatwiej i taniej będzie im go odebrać.

 
Moduł zarządzania wyglądem
 

abStore B2B posiada absolutnie unikalny, bardzo zaawansowany, a jednocześnie przyjazny i prosty w obsłudze moduł zarządzania. abStore B2B obfituje w wiele różnorakich funkcji: administracyjnych, konfiguracyjnych, zarządczych i innych. Jako administrator platformy masz dostęp do nich wszystkich z panelu administratora, skąd możesz wygodnie z nich korzystać i dowolnie nimi sterować według własnych potrzeb. abStore jest więc pełnowartościowym narzędziem dla nowoczesnego biznesu – prostym w obsłudze i dostarczającym zaawansowanych możliwości.

Panel administracyjny

  • przyjazny
  • intuicyjny
  • użyteczny
  • ergonomiczny
  • funkcjonalny
 

Zostań projektantem

 

HTML czy CSS nie muszą być Twoją mocną stroną, by sprawnie zaprojektować wygląd platformy B2B. Bez znajomości zaawansowanych technologii, tylko przy pomocy interfejsu graficznego, z łatwością dokonasz konfiguracji wyglądu niemal każdego fragmentu rozwiązania. Możesz zmienić kolorystykę dowolnych elementów, krój czy rozmiar czcionek, wstawić dowolne grafiki, ustawiać tła, obramowania czy odstępy, a wszystko to bez znajomości jakichkolwiek technologii - wszystko zmienisz samodzielnie za pomocą myszki. Z abStore B2B bez trudu i umiejętności graficznych stworzysz efektowny pokaz slajdów eksponujący Twoje produkty, np. na stronie głównej. Wszystko to sprawia, że to Ty jesteś projektantem planującym estetykę i układ od ogółu do szczegółu

 

Szybko, szybciej, najszybciej…

Wyszukiwanie produktów w mgnieniu oka

 

Szybkie wyszukiwanie produktów – tego klienci sklepów internetowych oczekują najbardziej. Dlatego system abStore wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i dostarcza wysokiej klasy wyszukiwarkę opartą na silniku indeksującym Apache Lucene. Dzięki niej system abStore B2B zapewnia najszybsze i najbardziej efektywne wyszukiwanie produktów, z którego będziesz zadowolony zarówno Ty, jak i Twoi klienci.

 

Szybko, szybciej,...

  • zaawansowany mechanizm wyszukiwania tekstowego
  • filtrowanie produktów po atrybutach
  • filtrowanie po cenie
  • filtrowanie po etykietach
  • autopodpowiadanie w wyszukiwarce tekstowej

W mgnieniu oka

 

Twój sklep internetowy oparty na abStore B2B otrzyma w standardzie mechanizm filtrów, który dotychczas był dostępny jedynie w dedykowanych, indywidualnych rozwiązaniach. Z zaawansowanym i wysoce konfigurowalnym mechanizmem będziesz mógł budować filtry bazujące na atrybutach produktów dowolnych typów.

Funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługa pomyłek we wpisanych frazach i wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem, takich jak nazwa, opis, indeks katalogowy czy wszystkie atrybuty – to wszystko sprawia, że Twoi klienci szybko znajdą to, czego szukają.

 
 
Moduł akcji promocyjnych
 

Klienci poszukują promocji i rabatów. Z abStore B2B możesz proponować im specjalne okazje zakupowe dzięki modułowi akcji promocyjnych, który zachęci ich do zakupu, a Tobie przyniesie wymierne korzyści.

Ponadto system daje Ci możliwość realizacji programu lojalnościowego czy partnerskiego z funkcją wysyłki newslettera i mailingu. Z abStore zorganizujesz także promocję cenową i przyznasz rabaty.

Cały pakiet funkcji parametryzujących umożliwia sprawne zaplanowanie i przeprowadzenie takich akcji. Możliwości segmentacyjne modułu pozwalają na bardzo precyzyjne adresowanie ofert do konkretnej grupy docelowej.

W ten sposób nie tylko proponujesz Klientom okazje zakupowe, ale także trafiasz w dziesiątkę na tarczy ich oczekiwań i potrzeb.

Okazje zakupowe

  • promocje na wybrane produkty
  • rabaty na zamówienia powiązanie z metodami płatności i dostawy
  • ustalanie ram czasowych akcji promocyjnych
  • kierowanie akcji do wybranych klientów
 

Definiuj rabaty

 

abStore B2B dostarcza Ci narzędzi do planowania rabatów. Z abStore B2B określisz dla jakich dostaw, płatności i wysokości zamówień rabat będzie aktywny. Co więcej system abStore B2B jest w stanie automatycznie powiadamiać o progach rabatowych i wyświetlać klientowi komunikaty typu: „Wydaj jeszcze 2.000 zł, a otrzymasz rabat 10%”. W ten sposób platforma pracuje na Twoje zyski!

 
 
Indywidualne oferty
 

Podczas pracy w trybie business to business często zachodzi potrzeba operowania indywidualnymi preferencjami cenowymi i warunkami handlowymi. Dopełnieniem tego procesu w systemie abStore b2b jest moduł ofert. Pozwala on przygotować dedykowane oferty dla naszych kontrahentów, które mogą być ograniczone ilościowo, dzięki czemu można tworzyć specjalne promocje, które dotyczą wybranych ilości naszego asortymentu.

Oferty handlowe definiowane są w sklepie b2b i mają wyższość nad wszystkimi innymi warunkami handlowymi jakie zostały wysłane z systemu magazynowego. Użytkownik może tworzyć oferty standardowe oraz dedykowane. Domyślnie oferta standardowa zawiera dostęp do wszystkich produktów sklepu, oferta indywidualna pozwala ograniczyć widoczność wybranych grup produktów tylko dla wybranych kontrahentów.

Personalizowane działania

  • indywidualne warunki handlowe
  • personalizacja działań handlowych
  • przejrzyste zasady współpracy z partnerami
 
 
 

Integracja cenników indywidualnych
 

abStore B2B wykonuje integrację cenników indywidualnych wynikających z polityki handlowej zdefiniowanej w systemie magazynowo sprzedażowym WF-Mag. Pełna integracja cen indywidualnych zdecydowanie uelastycznia proces współpracy pomiędzy firmami.

Pozwala ona na zachowanie spójnej polityki cenowej firmy we wszystkich kanałach sprzedaży z jakich może korzystać nasz partner handlowy, dodatkowo właściciel firmy ma pełną kontrolę nad definiowaniem cen dla partnerów handlowych. Kontrahenci docenią indywidualną obsługę, która opiera się na historii dotychczasowej współpracy.

Personalizacja działań

  • indywidualne warunki cenowe
  • personalizacja działań handlowych
  • przejrzyste zasady współpracy z partnerami
 
 

Elastyczna polityka cenowa

 

Z platformą abStore B2B można wykorzystywać indywidualne cenniki przygotowane dla pojedynczych partnerów lub grup kontrahentów. W kokpicie zarządczym prezentowana jest lista cenników indywidualnych z możliwością przejścia do szczegółów i podglądu pozycji cennikowych.

 

Użytkownicy i operatorzy

Użytkownicy B2B

Każdy kontrahent może otrzymać konta dla swoich pracowników za pomocą, których będą oni realizowali zakupy w Twoim sklepie B2B . Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym kto złożył zamówienie w imieniu klienta oraz możesz łatwiej nawiązać kontakt z zamawiającym. Kupujący z kolei otrzymuje pełną kontrolę nad tym kto i w jaki sposób zamawia towary w Twojej firmie.

Dlaczego warto?

  • lepsza kontrola osób składających zamówienia
  • łatwiejszy kontakt z zamawiającym


Operatorzy B2B

 

Dla swoich pracowników możesz tworzyć konta operatorów B2B, którzy mogą logować się do kokpitu i zarządzać procesem składania zamówień za pomocą kokpitu administracyjnego sklepu B2B.

 

Dokumenty sprzedaży
 

abStore B2B w przejrzysty sposób udostępnia dokumenty zintegrowane z WF-Mag dokumenty - faktury, zamówienia, rozrachunki, a także informacje o dostępnym limicie kupieckim, a nawet narzędzia do „miękkiej” windykacji przeterminowanych należności. Kopie faktur można pobierać w wygodnym formacie PDF.

Kontrola współpracy

  • łatwy i szybki dostęp do dokumentów
  • kompletne informacje na temat współpracy
  • łatwa analiza historii zakupów
  • szybsza obsługa zamówień
 
 

Przeterminowane płatności

 

Dostępny jest także element miękkiej windykacji – powiadomienia mailowe, jakie mogą być wysyłane do kontrahentów, informujące o zbliżającym się lub przekroczonym terminie płatności.

 

Międzynarodowość
 

Platforma abStore B2B to Twoje okno na świat. System nie ogranicza się wyłącznie do jednego języka, ale umożliwia wielojęzyczną obsługę, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych. Ponadto abStore B2B może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami.

 

Wiele możliwości

  • prowadzenie sprzedaży za granicą
  • łatwe rozliczanie w obcych walutach
  • wyszukiwanie produktów w różnych językach
 
 

Nowe rynki

 

Swoją ofertę możesz z powodzeniem kierować do odbiorców z każdego kraju na świecie, a tym samym otworzyć się na zagraniczny rynek sprzedaży.