Kategorie

Sprawdź przesyłkę

Dlaczego warto !!!

DLACZEGO WARTO ZAMAWIAĆ U NAS?

Mamy ogromne doświadczenie - nasza firma powstała w 1993 roku jako PIERWSZY DOM DYSTRYBUCYJNY programów komputerowych.
Do dziś obsłużyliśmy ponad 25.000 klientów w Polsce! - i prócz osób prywatnych są to głównie małe firmy, które pracują na wybranych u nas programach typu fakturowanie, magazynowe, finansowo-księgowe, kadrowo-płacowe, analityczne, itp, oraz placówki edukacyjne - programy językowe, logopedyczne, nawet rolnictwo.
Przez te wszystkie lata nasi fachowcy wybierali z polskiego rynku programy najlepsze, najtańsze i spotykające się z największym popytem wśród klientów finalnych - i one są w naszej ofercie!

 

+ LUBISZ NAS?

Zapisz się do naszego newslettera lub przyłącz się do nas na Facebook'u - wiedz, że prowadzimy także non-profit www galerie pamiątek narodowych i rodzinnych np. Narodowa.GAPA - http://galeriagapa.dho.com.pl/ - "nie tylko pieniądzem człowiek żyje" :-)

WAPRO abStore - Nowoczesna platforma handlu internetowego (B2C) - abonament 90 dni (139 zł/30 dni)

  • Producent: Asseco BS/Asseco WAPRO
  • Cena brutto: 512,91 zł
  • (Cena netto: 417,00 zł)
  • szt.
  • Poleć produkt

Do zakupionego abonamentu promocja:

WF-Mag START za 1 złoty!


 



Nowy abonament sklepu internetowego abStore już od 99zł miesięcznie, a to nie koniec!

Dodatkowo możesz otrzymać program WAPRO Mag w wariancie START za ZŁOTÓWKĘ!.

Kupując pakiet WAPRO abStore + WAPRO Mag zyskujesz nie tylko sklep internetowy
i program magazynowy, ale kompletną platformę do prowadzenia handlu internetowego (oraz stacjonarnego), włącznie z obsługą aukcji Allegro!

Kup, pracuj - oszczędzaj!

 


 

Regulamin promocji

 

  1. Organizatorem promocji „WAPRO Mag START za 1 złoty!" jest firma Asseco Business Solutions – Oddział
    w Warszawie, w dalszej części regulaminu zwana Organizatorem.
  2. Warunkiem udziału w promocji jest zakup jednego z nowych abonamentów sklepu internetowego abStore. Lista cen promocyjnych dostępna jest na stronie: http://www.wapro.pl/wapro/abstore#tabs1.
  3. W ramach promocji, klient spełniający warunki wymienione w pkt 2 ma prawo do zakupu dowolnej ilości abonamentów w ramach promocji.
  4. Jeżeli klient nie posiadał dotychczas programu WAPRO Mag, to przy zakupie abonamentu sklepu internetowego WAPRO abStore na 360 dni może otrzymać program WAPRO Mag START za 1 zł netto.
  5. Promocja trwa do odwołania.
  6. Promocja dostępna jest na terenie całego kraju w Sieci Sprzedaży DHO (u Autoryzowanych Partnerów ERP abStore) oraz bezpośrednio w Dziale Sprzedaży DHO lub WAPRO ERP.
  7. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania.
  8. W przypadku zaistnienia zdarzeń nieobjętych niniejszym regulaminem ostateczny głos rozstrzygający posiada Organizator.
 

 

Nowoczesność

Analiza trendów rynkowych jednoznacznie wskazuje, że handel elektroniczny staje się coraz popularniejszym kanałem sprzedaży – zarówno wśród sprzedających, jak i kupujących. Jeśli i Ty chcesz rozwinąć swój biznes w Internecie, Asseco Business Solutions S.A oferuje Ci swój najnowszy produkt – abStore – nowoczesną platformę usługową klasy e-commerce. Z nią szybko, prosto i z prawdziwą przyjemnością wystartujesz ze swoim sklepem internetowym. Liczne udogodnienia i funkcjonalności systemu zaprocentują efektywną sprzedażą Twoich produktów, a nowoczesne rozwiązania ułatwią Ci prowadzenie i monitoring sprzedaży.

 

  • szybkie i proste uruchomienie systemu
  • łatwe prowadzenie sklepu internetowego
  • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
  • zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą
  • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

 

Wielofunkcyjność

abStore zaprojektowaliśmy z myślą o Twoim komforcie pracy z tą platformą. Dlatego skonsolidowaliśmy go z systemem magazynowo-sprzedażowym Asseco Wapro WF-Mag, by usprawnić kontrolę Twoich stanów magazynowych oraz zamówień w sklepie. Integracja z WF-Mag to jednak pierwsza z wielu funkcjonalności platformy. abStore zintegrowaliśmy też z Google Analytics, Allegro, serwisami płatności, a nawet z Facebookiem. Zarządzanie architekturą, wyglądem i ofertą handlową sklepu również przyjdzie Ci tu łatwością. Panel administracyjny jest bowiem przyjazdy i czytelny dla każdego użytkownika, także laika informatycznego. Samodzielne uruchomienie i skonfigurowanie programu usługowego abStore nie będzie więc dla Ciebie problemem.

  

Unikatowość

O przewadze konkurencyjnej abStore świadczy jego bogaty zakres funkcjonalny oraz wykorzystanie w nim najnowszych technologii informatycznych, zgodne z obowiązującymi na rynku trendami i potrzebami użytkowników. Masz więc do czynienia z unikatowym produktem i wysokiej klasy rozwiązaniem e-commerce.

Integracja z WF-Mag

abStore to „młodszy brat” systemu magazynowo-sprzedażowego WF-Mag. Użytkujący WF-Mag Klienci mogą więc z powodzeniem połączyć działanie obu narzędzi, by sprawnie przeprowadzać sprzedaż w sieci. Oba systemy wyszły spod ręki tego samego producenta, dlatego ich funkcje są w pełni integrowalne i wzajemnie się uzupełniają. W efekcie nie tylko uruchomisz nowoczesny e-sklep oparty na abStore, ale i sprawnie obsłużysz zamówienia i utrzymasz swój magazyn pod stałą kontrolą dzięki połączeniu z WF-Mag.

Co zyskujesz?

  • w pełni automatyczną integrację
  • wymianę danych w czasie rzeczywistym
  • maksymalną kontrolę stanów magazynowych
  • sprawną obsługę zamówień ze sklepu on-line
  • wysoki poziom konfiguralności integracji

 

Dostęp do rzadkich funkcji

To, co w innych obecnych na rynku rozwiązaniach e-commerce jest rzadkością, w abStore jest już standardem. Platforma posiada bowiem funkcje, które u innych producentów są jeszcze niedostępne bądź nierozbudowane. Źródłem tak wysokiego wyspecjalizowania abStore jest właśnie integracja systemu z WF-Mag. To dzięki niej możesz kontrolować stany magazynowe w jednym systemie, obsługiwać zamówienia od odbiorców i do dostawców w jednym miejscu, a także kontrolować rozrachunki i tworzyć spójną bazę kontrahentów, zarówno w e-sklepie, jak i w systemie sprzedażowym. Masz więc jeden moduł obsługi zamówień i jedno narzędzie do automatycznego księgowania sprzedaży klasycznej i internetowej (jeśli prowadzisz też sklep stacjonarny).

 

Gwarancja spójności

Zamawiając produkt bądź usługę, oczekujesz zapewne gwarancji ich niezawodności i skuteczności. Fakt, że abStore i WF-Mag są rozwiązaniami tego samego producenta to Twoja najlepsza polisa ubezpieczeniowa. Gdy dojdzie do aktualizacji lub zmian w jednym z tych narzędzi, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z modyfikacją mechanizmów integracyjnych czy funkcjonalności sklepu. To Asseco Business Solutions zadba o ich spójność zawsze i wszędzie.

 
 
Integracje zewnętrzne
 

abStore otwiera Cię na nowe rozwiązania, które służą podniesieniu efektywności Twojej sprzedaży w sieci. Funkcje, takie jak integracja systemu z serwisem aukcyjnym Allegro, wgląd do statystyk z Google Analytics, połączenie z platformą Facebook czy udostępnianie opcji płatności on-line w e-sklepie to unikalne właściwości abStore, które masz na wyciągniecie ręki, a ich wykorzystanie przyniesie Ci liczne korzyści.

Co zyskujesz?

  • możliwość łatwej sprzedaży na Allegro
  • wykorzystnie sieci paczkomatów inPost
  • obecność na znanych porównywarkach cen
  • dostęp do statystyk Google Analytics
  • integrację z Google Shopping
  • wygodną i bezpieczną współpracę z aplikacjami zewnętrznymi
 

Twoja oferta w wyszukiwarce Google
- integracja z Google Shopping

 

Dzięki integracji z usługą Google Shopping Twoja oferta może być prezentowana podczas prezentowania wyników wyszikiwania w Google. Osoba wyszukująca może zobaczyć spersonalizowaną reklamę Twojego produktu obejmującą nazwę, zdjęcie, cenę czy dostępność. Usługa Google Shopping dba o to, by wyświetlana reklama w jak największym stopniu odpowiadała kryteriom wyszukiwania. Dzięki temu reklamy trafiają precyzyjnie do użytkowników poszukujących konkretnego produktu, natomiast w przypadku bardziej ogólnych poszukiwań, na przykład wśród grupy produktów, mogą stanowić cenną dla wyszukującego sugestię.

 

Odbiór paczek w Paczkomatach InPost

 

Twoi klienci z całą pewnością chcieliby mieć możliwość decydowania, kiedy i gdzie odbiorą zamówioną poprzez Twój e-sklep paczkę! Dlatego zintegrowaliśmy abStore z Paczkomatami InPost, czyli z nowoczesnym i elastycznym systemem skrytek pocztowych. InPost daje możliwość nadawania i odbierania paczek przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu klienci Twojego sklepu będę mogli odbierać przesyłki w najdogodniejszym dla siebie miejscu i czasie.

 

Równoległa sprzedaż w e-sklepie i na Allegro

 

Twoi Klienci z pewnością są na Allegro. Bądź tam i Ty. Dzięki integracji abStore z tym serwisem aukcyjnym nie musisz prowadzić sprzedaży na Allegro zupełnie obok działalności sklepu on-line, lecz możesz je połączyć. Z abStore szybko utworzysz aukcję na bazie oferty sklepu i nadasz jej wygląd podobny do layoutu e-sklepu. Ponadto stany magazynowe towarów w sklepie i na Allegro również są zsynchronizowane – zawsze wiesz, ile i gdzie sprzedajesz. W jednym miejscu gromadzisz też zamówienia ze sklepu internetowego i z Allegro, a system informuje Cię nawet o formie dostawy, jaką wybrał Klient z Allegro. Jeśli będzie to np. paczkomat, od razu zobaczysz taką informację w panelu administracyjnym.

 

Widoczność w porównywarkach

 

Ceneo, Nokaut, Skąpiec, Radar, Okazje czy Kupujemy to popularne wśród użytkowników porównywarki cen. abStore pozwala Ci się z nimi bezpłatnie integrować i również w ten sposób promować swoją ofertę handlową.

 

Wgląd w statystyki – integracja z Google Analytics

 

Chcesz wiedzieć, jakie produkty Twoi Klienci oglądają najczęściej? Sprawdzić, czy korzystają z systemu logowania w sklepie? Poznać, jak zachowują się podczas zakupu? Dzięki funkcji integracji Twojego sklepu na abStore z Google Analytics zyskujesz dostęp do tych i wielu innych statystyk Google.

 

Wsparcie serwisów płatności

 

Integracja abStore z serwisami płatności – DotPay, PayU, Przelewy24 i transferuj.pl – to funkcja, która umożliwia Twoim Klientom korzystanie z wygodnej formy płatności internetowych. Wystarczy, że podpiszesz umowę z serwisem, aby płatność on-line stała się częścią Twojego e-sklepu. Co więcej to rozwiązanie znacznie przyspieszy proces zakupowy, a Ty i Twoi Klienci będziecie na bieżąco informowani o statusie zamówień („opłacone” czy „do realizacji”).

 

Facebook sprzymierzeńcem biznesu

 

abStore „polubił się” także z Facebookiem. Również z tym popularnym serwisem społecznościowym zintegrowaliśmy naszą platformę. Dzięki temu przy swoich produktach w e-sklepie możesz włączyć funkcję przycisku „lubię to”, wyświetlać „zdjęcia fanów” lub „ostatnie posty” z Twojego fan page’a.

 

Integracja z serwisem Opineo

 

Twoi klienci z całą pewnością będą szukać opinii o Twoim sklepie na Opineo.pl, czyli ogólnopolskim serwisie oceniającym sklepy internetowe. Każdy potencjalny kupujący może zasięgnąć informacji na temat danego e-sklepu, może poznać dane sprzedawcy, zakres jego działalności oraz opinie innych kupujących, którzy już skorzystali z oferty danego e- sklepu.

Platforma abStore jest już zintegrowana z Opineo.pl, dzięki czemu Twoi klienci będą mogli od razu wystawiać i poznawać opinie o Twoim e-sklepie. Dodatkowo, jako właściciel sklepu na platformie abStore, otrzymasz od Opineo.pl dwa miesiące GRATIS do pierwszego okresu rozliczeniowego!

 
 
Charakter usługowy
 

Platforma abStore to kompleksowe rozwiązanie o charakterze usługowym (System as a Service). Oznacza to, że każdy uruchamiany na niej sklep, więc i Twój, jest utrzymywany w infrastrukturze własnej Asseco Business Solutions. Natomiast Ty otrzymujesz program, który samodzielnie – szybko i bez specjalnej wiedzy informatycznej – uruchomisz i skonfigurujesz, a w efekcie uzyskasz sprawnie działający i zsynchronizowany z WF-Mag sklep internetowy.

 

Co zyskujesz?

  • brak konieczności inwestowania we własną infrastrukturę IT
  • dostęp do najwyższej klasy Data Center
  • możliwość wykorzystania technologii dostawcy
  • niższe koszty eksploatacji
  • wygodny i korzystny model abonamentowy
 

SaaS – popularny model usługowy

 

SaaS – System as a Service – to popularne wśród użytkowników rozwiązanie (także wśród małych i średnich przedsiębiorstw), po które sięgnęliśmy przy pracach nad abStore. Ten model usługowy sprawia, że cała infrastruktura sprzętowa, oprogramowanie i bazy danych znajdują się po stronie dostawcy i są przechowywane w jego Data Center. Dzięki tej funkcji nie musisz się martwić o infrastrukturę, zasoby informatyczne i bezpieczeństwo. To leży po naszej stronie. A Tobie wystarczy tylko dostęp do Internetu, by skorzystać z aplikacji.

 
 
 

Data Center – bezpieczne miejsce na dane Klientów

 

Każdy system do zarządzania przedsiębiorstwem wymaga dostępu do poufnych danych Klientów. Dlatego też trzeba je odpowiednio chronić. Z abStore masz pewność, że tak właśnie jest. Asseco Business Solutions posiada bowiem własne Data Center, spełniające wysokie standardy jakości i bezpieczeństwa. Na poziomie organizacyjnym stosujemy się do ściśle określonych zaleceń i ustaw, zaś na poziomie technicznym – spełniamy wszelkie wymogi odnośnie zasilania, klimatyzacji, ochrony przeciwpożarowej, antywłamaniowej czy jakości systemu telewizji przemysłowej (CCTV).

Sterowanie wyglądem

abStore wyposażyliśmy w wiele funkcjonalności, które pozwalają Ci w niemal nieograniczony sposób modyfikować wygląd Twojego sklepu internetowego. Przy tym moduł zarządzania wyglądem abStore to narzędzie łatwe i przyjazne w obsłudze, dzięki czemu z opcji dowolnego projektowania sklepu będziesz czerpać nie tylko wymierne korzyści, ale i wiele przyjemności.

Co zyskujesz?

  • skórki systemowe i własne
  • własny CSS
  • możliwość konfiguracji układu stron

 

Wygląd sklepu w Twoich rękach

W abStore znajdziesz standardowe i zaawansowane funkcje do zarządzania wyglądem sklepu. Standardem są przykładowe schematy wyglądów, których dostarczamy Ci jako podstawę oraz inspirację do dalszych zmian. Możesz pozostać przy schemacie, możesz go nieco rozbudować i zmodyfikować, ale możesz też zdefiniować własny arkusz stylów CSS oraz skorzystać z zaawansowanych narzędzi modyfikacji układu i wyglądu sklepu. Wszystko zależy od Twoich upodobań i oczekiwań, na które jesteśmy otwarci.

 

Funkcjonalności do Twojej dyspozycji

Moduł zarządzania wyglądem obfituje też w liczne funkcje dodatkowe, dzięki którym możesz decydować o wyglądzie poszczególnych elementów Twojego sklepu. Dzięki opcji konfiguracji układu każdej podstrony oddzielnie nie musisz ograniczać się do jednego schematu wyglądu. Poszczególne podstrony mogą bowiem mieć 1,2 lub 3 kolumny, w zależności od Twojej wizji.

Obok tego dostarczamy Ci też narzędzi umożliwiających tworzenie własnych stron informacyjnych, stały podgląd koszyka aktualizowanego bez przeładowania strony, wraz z podglądem produktów czy zarządzanie przez panele systemowe, produktowe oraz użytkownika. Ponadto abStore posiada też nowatorski system, dostosowujący obszar strony do rozdzielczości ekranu użytkownika. Zaś górna belka pozwala podglądać koszyk bez względu na pozycję suwaka przeglądarki, wraz z podglądem produktów.

Wyszukiwanie i filtrowanie

Jak szybko i efektywnie wyszukać pożądany produkt? Asseco BS zna odpowiedź na to pytanie. Dlatego wyposażyliśmy abStore w takie rozwiązania techniczne, które sprzyjają błyskawicznemu wyszukiwaniu produktów oraz odpowiedniemu ich selekcjonowaniu przez mechanizmy filtrowania.

Szybkie wyszukiwanie produktów

Co zyskujesz?

  • zaawansowany mechanizm wyszukiwania tekstowego
  • filtrowanie produktów po atrybutach, etykietach, cenie i innych
  • autopodpowiadanie w wyszukiwarce tekstowej

 

Szukaj, a szybko znajdziesz – nowoczesna wyszukiwarka

Wyszukiwarka w sklepie internetowym to standardowa funkcja. Ale rozwiązaniem unikatowym jest zastosowanie w abStore efektywnie pracującej wyszukiwarki, opartej na sprawnie pracującym silniku indeksującym Lucene. Jego zaawansowane działanie zapewnia Ci jeszcze szybsze i wysoce zadowalające efekty wyszukiwania produktów w e-sklepie. Bardzo wygodną dla użytkowników funkcją będzie z pewnością wyszukiwanie po dostępności produktu dzięki obecności na stronie e-sklepu dodatkowego checkbox’u „Tylko towary dostępne”.

 

Wiedz, czego chcesz – filtrowanie w standardzie

W standardzie abStore znajduje się zaawansowany i wysoce konfigurowalny mechanizm budujący filtry w oparciu o atrybuty produktów różnego typu. Dotychczas ta funkcja była dostępna w nielicznych, dedykowanych i indywidualnych rozwiązaniach. U nas to podstawa, a nie bonus. A wszystko po to, by podnieść standardy wyszukiwania produktów w Twoim sklepie. Standard ten podnosi też funkcja autopodpowiadania fraz w wyszukiwarce, co stanowi duże ułatwienie dla użytkownika.

 
Zarządzanie ofertą produktową

Nadawanie produktom dowolnej ilości etykiet – to rzadka funkcja, którą udostępnia Ci abStore. Etykieta (tag) to dowolnie zdefiniowana nazwa, jaka może być „przypięta” do produktu, co umożliwia Ci wielowymiarową klasyfikację towarów, zarówno do celów prezentacyjnych, jak i administracyjnych. Dzięki etykietom prezentacja Twojej oferty handlowej w sklepie zyska na atrakcyjności i przejrzystości. A to dopiero początek licznych korzyści, które zapewnia to rozwiązanie.

Co zyskujesz?

  • nieograniczoną ilość produktów oraz zdjęć
  • przejrzystą prezentację towaru
  • widok produktów ostatnio oglądanych
  • prezentację produktów kupowanych przez innych
 

Więcej etykiet - więcej możliwości

Etykiety nie tylko organizują układ i prezentację Twojej oferty produktowej w e-sklepie, ale pozwalają Ci też sterować dostępnością promocji, kosztami przesyłki czy widocznością towarów dla porównywarek cen. Dzięki etykietom zdecydujesz też, jakie produkty mają być wyświetlane na stronie głównej, w panelach bocznych czy w innych segmentach sklepu on-line. A gdy zechcesz rozbudować ilość etykiet systemowych o własne, masz do dyspozycji także taką funkcjonalność.

 

Porządek w sklepie – kategoryzacja produktów

Z platformą abStore stworzysz dowolną ilości kategorii w dowolnej hierarchii drzewiastej. Jeden produkt może bowiem przynależeć tutaj do wielu kategorii. Ta funkcja zapewnia Ci więc jeszcze większą elastyczność przy prezentacji Twojej oferty handlowej. W abStore możliwe jest również tworzenie stron kategorii oraz podkategorii z opisem i grafiką. Masz też do dyspozycji dwa warianty wyświetlania drzewa kategorii – jako stale rozwinięte lub rozwijalne po kliknięciu (do wyboru). Nie ograniczamy Cię także w kwestii przypisywania atrybutów produktów. Możesz wybrać dowolną ilość w wielu formach – atrybuty tekstowe, liczbowe, logiczne, słownikowe lub indywidualne. Dzięki tym rozwiązaniom z łatwością usystematyzujesz nawet najbogatszą ofertę produktową oraz ułatwisz i uatrakcyjnisz Twoim Klientom proces zakupowy.

 
 
Udogodnienia podczas zakupów

abStore to narzędzie, które nie tylko usprawnia i ułatwia Ci administracyjne zarządzanie sklepem, ale i zapewnia wygodne, bezpieczne i przyjemne zakupy Twoim Klientom. Wszystko za sprawą licznych udogodnień i funkcjonalności, które przekładają się na czytelną prezentację oferty produktowej, łatwość wyszukiwania towarów oraz bezpieczne transakcje on-line – czyli wszystko, co Klientowi potrzebne jest do pełnego zadowolenia.

Co zyskujesz?

  • wygodny dostęp do oferty
  • prostą obsługę sklepu
  • bezpieczne transakcje
  • informacje o statusie i czasie realizacji zamówień
 

Komfort i wygoda zakupów Klienta

W Twoim sklepie opartym na abStore Klient może wyszukać produkty po dostępności dzięki dodatkowemu znacznikowi „Tylko towary dostępne”, a transakcję zakupową przeprowadzić w sposób absolutnie bezpieczny – przez szyfrowany protokół HTTPS. Może on też dokonać zakupu bez rejestracji i jako niezarejestrowany klient sprawdzać status swojego zamówienia. System powiadamia bowiem zarówno o zmianach statusu zamówienia, jak i o czasie jego realizacji.

 

W abStore możesz sam podać przypuszczalny czas dostawy przy każdym produkcie, a w momencie zakupu system oszacuje (na podstawie najdłuższego czasu dostawy), ile dni potrwa realizacja konkretnego zamówienia. Tę informację doceni nie tylko Twój Klient, ale i Ty – dzięki temu sprawniej zaplanujesz dostawę. Natomiast w wypadku zarejestrowanych Klientów wysyłka ich zamówienia odbywa się automatycznie na wskazany adres. Przy tym Klient ma również możliwość wyboru opcji odbioru osobistego. Pełną elastyczność zapewniamy mu też przy definiowaniu kosztów dostawy czy zmianie rodzaju powiadomień w trakcie realizacji zamówienia. Udogodnieniem dla Klienta jest również możliwość przechowywania oraz dzielenia się stworzoną przez siebie listą zakupów.

 
 
Transakcje zabezpieczone

Symbol zamkniętej kłódki na stronie, czy protokół https:// zamiast zwykłego http:// w oknie adresowym – to czytelne znaki bezpiecznych transakcji on-line, których poszukują Klienci kupujący w e-sklepie. W abStore dostarczamy Ci funkcji spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa – od protokołu HTTPS i certyfikatu SSL po dostęp do wyspecjalizowanych w tym zakresie serwisów płatności – DotPay, PayU, Przelewy24 czy transferuj.pl. Dzięki temu Twój Klient kupuje i płaci bezpiecznie.

Co zyskujesz?

  • bezpieczne szyfrowanie HTTPS
  • bezpłatny certyfikat SSL
  • możliwość wykorzystania własnego certyfikatu
  • dostęp do systemów płatności
 

Nasza domena ze standardem bezpieczeństwa

Twój sklep internetowy założony na abStore otrzymuje bezpłatnie subdomenę w domenie *.abstore.pl. Korzystanie z niej zapewni Ci dostęp do wszelkich zabezpieczeń w e-sklepie – szyfrowane połączenie protokołem HTTPS i bezpłatny certyfikat SSL. Dzięki temu poufne dane Twoich Klientów będą zawsze pod kontrolą, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem standardów bezpieczeństwa w sklepie.

Twoja domena z elastycznymi możliwościami

Chciałbyś prowadzić sklep internetowy pod własną domeną, nawet w trakcie operacji zabezpieczonych (logowanie, proces zakupowy)? Dajemy Ci też taką możliwość, by spełnić Twoje wymagania. Przy tym dostarczony przez Ciebie certyfikat możemy bez problemu zainstalować na platformie abStore.

 
 
Akcje promocyjne

abStore posiada niemal nieograniczone możliwości techniczne, służące organizacji akcji promocyjnych w sklepie internetowym. Cały pakiet funkcji parametryzujących pozwala Ci stwarzać wyjątkowe okazje zakupowe i kierować je do precyzyjnie określonej grupy odbiorów (funkcja segmentacyjna modułu). To wszystko procentuje zwiększoną atrakcyjnością Twojej oferty i przykuciem uwagi nie jednego klienta.

Akcje promocyjne w dowolnym czasie i dla wybranych grup klientów

Co zyskujesz?

  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • łatwe prowadzenie działań marketingowych
  • promowanie pozytywnego wizerunku sklepu
  • zachęcenie Klientów do częstych odwiedzin na witrynie

 

Szerokie możliwości modułu

Z wielofunkcyjnym modułem akcji promocyjnych nie tylko przeprowadzisz atrakcyjne promocje w Twoim sklepie, ale też zaplanujesz je z pełną dokładnością. abStore pozwala bowiem definiować promocje na wybrane produkty i ustalać formę danej okazji zakupowej – upust kwotowy, procentowy bądź stała cena. Swoje akcje promocyjne możesz również uzależnić od wartości cenowej zamówienia, a także ograniczyć zasięg promocji do wybranej grupy Klientów, wybranej formy płatności i dostawy, jak również do produktów z danej kategorii czy z konkretnymi etykietami. Funkcjonalności modułu akcji promocyjnych dają Ci też możliwość ustalenia ram czasowych promocji, automatycznej prezentacji brakującej kwoty do uzyskania rabatu. abStore posiada też odpowiednie funkcje do prowadzenia programu lojalnościowego czy wysyłki newslettera. Z tak rozbudowanym narzędziem świat kuszących okazji promocyjnych stanie przed Tobą otworem, a Twoim Klientom dostarczy nowych powodów do zakupu.


Globalny zasięg

Internet to medium globalne, dzięki któremu jesteś w stanie dotrzeć w każde miejsce o każdej porze. Podobnie w abStore nie chcemy Cię ograniczać, a raczej poszerzać Twoje horyzonty. Dlatego oferujemy Ci możliwość kierowania Twojej oferty handlowej zarówno do rodzimych Klientów, jak i do odbiorców zagranicznych. A wszystko dzięki funkcjom obsługi wielu języków i wielu walut przez platformę abStore.

Co zyskujesz?

  • nowe, zagraniczne rynki zbytu
  • łatwe rozliczanie w obcych walutach
  • wyszukiwanie produktów w różnych językach

Bez granic językowych i walutowych

Dlaczego ofertę swojego e-sklepu możesz tak łatwo skierować do klientów zagranicznych? Głównie za sprawą funkcji modułu wielojęzykowego, który umożliwia Ci implementację języków obcych, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i samych danych. Co więcej moduł ten wzbogacony został o wsparcie dla wyszukiwarek. Dzięki tej funkcji Twój sklep internetowy jest indeksowany przez mechanizm wyszukiwarek w każdym języku z osobna. Dlatego osoba wyszukująca produkt w Internecie trafi dokładnie na tą wersję językową sklepu, w jakim wpisała w okno wyszukiwarki nazwę poszukiwanego towaru. Wszystko jest więc w pełni zautomatyzowane i absolutnie skuteczne. Dodatkowo, system abStore obsługuje dowolną ilość jednostek miar, produktów oraz walut obcych. Z takimi możliwościami technicznymi e-sklepu sprzedaż na zagranicznych rynkach, stanowiącą dodatkowe źródło zysku, masz na wyciągnięcie ręki.

 
Funkcje raportowe i komunikacyjne

Pełna integracja systemu abStore z programem magazynowo-sprzedażowym WF-Mag obfituje w wiele korzystnych rozwiązań dla Ciebie. Jednym z nich są funkcje raportowe umożliwiające Ci pełną analizę sprzedaży w sklepie. Dodatkowym udogodnieniem będzie też integracja abStore z Google Analytics, co poszerzy raporty o informacje związane z aktywnością odwiedzin klientów, efektywnością zakupową czy profilem wejść. A funkcje komunikacyjne platformy dostarczą Twoim llientom wielu istotnych informacji.

Co zyskujesz?

  • większą kontrolę działań sprzedażowych
  • łatwiejsze podejmowanie decyzji biznesowych
  • możliwość badania odwiedzin i ruchu na stronach

Cenne komunikaty

Platforma abStore została wzbogacona o szereg funkcji komunikacyjnych, pozwalających na bieżące informowanie operatora o wszystkich istotnych zmianach w sklepie internetowym. Są to głównie komunikaty, których celem jest ostrzeżenie o zmianach, zagrożeniach czy błędach pojawiających się w e-sklepie. W tym celu wysyłane są, w zależności od sytuacji, komunikaty systemowe, informacyjne, ostrzegawcze oraz krytyczne.

 
System Zarządzania Treścią (CMS)

Brakuje Ci wiedzy informatycznej i myślisz, że nie zdołasz samodzielnie poprowadzić sklepu internetowego? Bez obaw. Przejrzysty i prosty w obsłudze System Zarządzania Treścią (CMS) to ogromny plus abStore i narzędzie, które obsłużysz z łatwością. Rozbudowane funkcje tej aplikacji pozwolą Ci samodzielnie i bez trudu uzupełniać oraz modyfikować opisy na witrynie sklepowej. Poszerzenie serwisu czy redagowanie treści nie będą więc dla Ciebie problemem, a obsługa sklepu stanie się czystą przyjemnością.

Proste zarządzanie treścią witryny!

Co zyskujesz?

  • łatwe prowadzenie sklepu bez wiedzy informatycznej
  • samowystarczalność
  • możliwość samodzielnego zarządzania treścią

Przyjazny Interfejs Twoją prawą ręką

Prosty i intuicyjny interfejs to klucz do sukcesu abStore, dzięki czemu to Ty możesz wcielić się w administratora i projektanta Twojego sklepu. Szereg modułów pozwala Ci definiować strony oraz wstawki własne i systemowe (edytor), a także szablony e-mail (edytor). Masz również możliwość rozbudowy serwisu, tłumaczenia interfejsu oraz dodawania zasobów własnych, jak np. zdjęcia. Z abStore odkryjesz więc , jak łatwa i przyjemna może być samodzielna obsługa CMS-a.

Strony przyjazne dla wyszukiwarek

Wyszukiwarka Google to najczęstsza droga dotarcia Klientów do Twojego sklepu internetowego. Dlatego nie daj się im długo szukać i pokaż się w wyszukiwarce z jak najlepszej strony. abStore daje Ci taką możliwość. Strony sklepów oparte na naszej platformie zostały bowiem zaprojektowane tak, by były przyjazne dla wyszukiwarek w procesie SEO. Co to oznacza dla Ciebie? Dzięki SEO zdołasz osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki po słowach kluczowych, a w konsekwencji strona internetowa Twojego e-sklepu będzie dobrze widoczna dla potencjalnych nabywców.

Co zyskujesz?

  • zwiększenie ruchu na witrynie
  • zdobywanie nowych klientów
  • wzrost sprzedaży
  • wzrost świadomości marki

Efektywne SEO z abStore

By promocja Twojego e-sklepu w procesie SEO była jak najbardziej efektywna, abStore oferuje Ci funkcje automatycznego tworzenia znaczników meta dla stron kategorii, produktów oraz stron własnych. Masz również do dyspozycji unikalny system budowania linków do zdjęć produktów, który wspiera wyszukiwanie sklepu internetowego przez wyszukiwanie grafiki Google. Podobnie automatyczna mapa strony w Google oraz system przyjaznych linków, uwzględniających kontekst językowy również działają na Twoją korzyść i pozwalają Ci uzyskać wysokie wyniki w wyszukiwarce. Tym sposobem skutecznie „zaprosisz” nowych Klientów do odwiedzenia Twojej witryny sklepowej.