Kategorie

Nowości

eduSensus Logopedia – Gold pakiet poszerzony
3 900,00 zł
brutto: 3 230,00 zł
(netto: 2 990,74 zł)

Sprawdź przesyłkę

Dlaczego warto !!!

DLACZEGO WARTO ZAMAWIAĆ U NAS?

Mamy ogromne doświadczenie - nasza firma powstała w 1993 roku jako PIERWSZY DOM DYSTRYBUCYJNY programów komputerowych.
Do dziś obsłużyliśmy ponad 25.000 klientów w Polsce! - i prócz osób prywatnych są to głównie małe firmy, które pracują na wybranych u nas programach typu fakturowanie, magazynowe, finansowo-księgowe, kadrowo-płacowe, analityczne, itp, oraz placówki edukacyjne - programy językowe, logopedyczne, nawet rolnictwo.
Przez te wszystkie lata nasi fachowcy wybierali z polskiego rynku programy najlepsze, najtańsze i spotykające się z największym popytem wśród klientów finalnych - i one są w naszej ofercie!


+ LUBISZ NAS?

Zapisz się do naszego newslettera lub przyłącz się do nas na Facebook'u - wiedz, że prowadzimy także non-profit www galerie pamiątek narodowych i rodzinnych np. Narodowa.GAPA - http://www.narodowa.pl/recepcja.htm - "nie tylko pieniądzem człowiek żyje" :-)

LOGO-Gry

  • Dostępność: Jest
  • Producent: YDP (Young Digital Planet)
  • Cena brutto: 1 194,00 zł1 499,00 zł
  • (Cena netto: 1 105,56 zł)
  • szt.
  • Poleć produkt

Zastosowanie: diagnoza i terapia logopedyczna
Odbiorcy: logopedzi
Beneficjenci: dzieci z wadami wymowy i/lub zaburzeniami słuchu i komunikacji, dzieci z autyzmem, mutyzmem i opóźnionym rozwojem umysłowym

 

Opis

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale zdajemy sobie sprawę, że nauka poprzez zabawę jest najlepszą i niezawodną formą aktywizacji wszelkich procesów edukacyjnych. Gry i zabawy w pozytywny i przyjazny sposób utrwalają wzorce wykształcone w procesie terapii, wpływając jednocześnie na jej efektywność.

Spośród elementów zestawu na szczególne wyróżnienie zasługują gry:

  • LOGO - Malarz 
  • LOGO – Kręcik
  • LOGO – Poziom
  • LOGO – Papuga
  • LOGO – Locik
  • LOGO – Cel
  • LOGO – Szum
  • LOGO – Łapka
  • LOGO – Tenis
  • LOGO – Muzyk

Seria Logopedia uznana została za wyrób medyczny. Spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy dla Wyrobów Medycznych 93/42/EEC.

 

Zalety programu

  • Możliwość wielopłaszczyznowej pracy

-  Ćwiczenia rytmiki mowy, modulacji głosu i intonacji oraz redukcję zaburzeń fazy wydechowej 

-  Kształcenie poczucia sprawstwa 

-  Stymulacja za pomocą szeregu bodźców wizualnych i dźwiękowych 

-  Wizualizacja głosu pacjenta i możliwość „zobaczenia” go na ekranie monitora przez dziecko

  • Atrakcyjna forma – wiele ciekawych dla dzieci kolorowych animacji i elementów graficznych
  • Interfejs foniczny – nowość w wersji 2.0, urządzenie opracowane przez specjalistów z Politechniki Gdańskiej, gwarantujące idealną jakość dostarczanego do programu sygnału dźwiękowego niezależnie od jakości sprzętu komputerowego
  • Przewodnik metodyczny zawierający scenariusze zajęć logopedycznych i zestaw 150 terapeutycznych łamigłówek, zagadek i wierszyków 
  • Profesjonalny mikrofon 
  • Nakładki na mikrofon (zachowanie zasad higieny podczas zajęć)

Zdjęcia i filmy

LG-1LG-2LG-3LG-4

 

Young Digital Planet SA to swiatowej klasy producent komputerowych programów edukacyjnych (seria EuroPlus+, eduROM) oraz najpopularniejszych w Polsce programów wspomagajacych terapie logopedyczna, m.in. Logo-gry, Sfonem, Echokorektor, Mówiace obrazki. Programów, które uatrakcyjniaja i uprzyjemniaja terapie, a przede wszystkim zwiekszaja motywacje dzieci do cwiczen.

 

  • Odgłosy środków komunikacji
  • Odgłosy z życia domowego
  • Odgłosy przyrody 
  • Określenia kolorów 
  • Określenia miejsca 
  • Antonimy
  • Kosmici na Ziemi 

 

Zalety programu

  • Kształtuje pojęcia językowe i wzbogaca słownictwo
  • Kształtuje umiejętność rozpoznawania dźwięków i  przyporządkowywania ich do odpowiednich obrazów
  • Rozwija koordynację wzrokowo–słuchowo–ruchową
  • Ćwiczy orientację przestrzenną
  • Korzystnie wpływa na rozwój funkcji słuchowych
  • Zawiera ponad 100 interaktywnych animacji i ilustracji
  • Zawiera wiele narzędzi pomocniczych i dodatków:

-  Interfejs foniczny – nowość w wersji 2.0, urządzenie gwarantujące idealną jakość dostarczanego do programu sygnału dźwiękowego

-  Profesjonalny mikrofon 

-  Nakładki na mikrofon – umożliwiają zachowanie zasad higieny podczas zajęć

-  „Przewodnik metodyczny”, zawierający scenariusze zajęć logopedycznych oraz zestaw 150 terapeutycznych łamigłówek, zagadek i wierszyków

Logo-Gry są zestawem dziesięciu programów - gier wspomagających i uatrakcyjniających terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami mowy spowodowanymi uszkodzeniem słuchu lub innego pochodzenia. Atrakcyjna forma graficzna i ciekawa fabuła gier, pozwalają znacznie uprzyjemnić terapię oraz wzmóc u dziecka motywację do ćwiczeń. Istotną cechą Logo-Gier w przypadku dzieci głuchych jest możliwość "ujrzenia" swego głosu na ekranie monitora. Komputer pomaga w tym wypadku zlikwidować podstawową przeszkodę w nauce dzieci głuchych, jaką jest brak sprzężenia zwrotnego w trakcie mówienia. Naturalne, akustyczne sprzężenie zwrotne zostaje zastąpione sprzężeniem wizualnym.

W skład oprogramowania Logo-Gier wchodzi dziesięć gier (w większości dostępnych w trzech wariantach)

  • Logo-Malarz - gra, która ma zachęcać dziecko do wydawania dźwięków i pobudzać je do mówienia. Jeżeli do mikrofonu zostanie podany sygnał (w tym wypadku głos dziecka) o określonym poziomie, na ekranie monitora pojawią się ilustracje. Długość trwania obrazu oraz jego kolor zależą od poziomu dźwięku podawanego na mikrofon. Zainteresowanie nowymi obrazami pojawiającymi się na ekranie powoduje, że dziecko stara się wydawać dźwięki o wystarczająco wysokim poziomie, wywołującym reakcję na monitorze. Program realizuje więc akustyczno-optyczne sprzężenie zwrotne pobudzające dziecko do wydawania różnego rodzaju dźwięków.
    Wariant 1 - rysowanie kotka.
    Wariant 2 - pędzel i sztaluga.
    Wariant 3 - ukwiecanie łąki.


    Logo-Kręcik - gra ćwicząca wydłużanie fazy wydechowej, która podobnie jak Logo-Malarz, ma zachęcać dziecko do wydawania dźwięków i pobudzać je do mówienia. Element: piłka, wiatrak lub bączek wprawiany jest w ruch za pomocą głosu. Prędkość ruchu elementu jest proporcjonalna do poziomu dźwięku podawanego do mikrofonu oraz długości jego trwania.
    Wariant 1 - piłka.
    Wariant 2 - wiatrak.
    Wariant 3 - bączek.


    LOGO-Poziom - gra bezpośrednio realizująca tzw. lusterko mowy. W trakcie mówienia do mikrofonu możliwe jest kontrolowanie na ekranie monitora kształtu fali dźwiękowej.




    LOGO-Papuga - gra ta, to komputerowy magnetofon. Polega ona na tym, że papuga powtarza z pewnym opóźnieniem słowa i zwroty wypowiadane przez dziecko do mikrofonu. Gra ma zachęcać małego pacjenta do mówienia na zasadzie prostej zabawy w echo. W przypadku dzieci w ogóle niesłyszących głośnik zestawu może zostać wykorzystany jako element drgający, przetwarzający falę akustyczną na drgania materiałowe. Dziecko, przykładając dłoń do siatki głośnika, będzie mogło odbierać drgania wywoływane wydawanymi przez siebie dźwiękami.
    Wariant 1 - papuga buja się na trampolinie.
    Wariant 2 - papuga siedzi przy adapterze.
    Wariant 3 - papuga siedzi na ramieniu pirata.


    Logo-Locik - gra ćwicząca głośność mowy. Polega ona na sterowaniu lotem samolotu, pelikana lub pszczółki za pomocą głosu tak, aby omijać pojawiające się na drodze przeszkody oraz na zbieraniu napotkanych po drodze elementów. Im głośniej gracz będzie mówił, tym wyżej pelikan pszczoła lub samolot będą się wznosić. Gra może być sterowana poziomem mowy dźwięcznej i bezdźwięcznej. Gra Logo-Locik jest grą zliczaną.
    Wariant 1 - samolot.
    Wariant 2 - pelikan.
    Wariant 3 - pszczółka.


    Logo-Cel - gra, która ma służyć ćwiczeniom rytmiki mowy. Gra polega na oddawaniu strzałów do elementów przesuwających się na ekranie. Strzał generowany jest wówczas, gdy poziom dźwięku podanego na mikrofon przekroczy odpowiedni próg. Gra Logo-Cel jest grą zliczaną.
    Wariant 1 - armata.
    Wariant 2 - łuk.
    Wariant 3 - dubeltówka.


    Logo-Szum - gra szczególnie przydatna w terapii sygmatyzmów, służy bowiem ćwiczeniom utrwalającym różnicowanie artykulacji głosek sz i s. Gra polega na sterowaniu przesuwającym się na ekranie elementem ruchomym (koszem lub garnkiem), do którego należy łapać spadające z góry elementy (jabłka, kasztany lub warzywa). Program rozpoznaje, jaka głoska została wypowiedziana, by następnie przesunąć element ruchomy w kierunku związanym z daną głoską. Ruch może być sterowany nie tylko izolowanymi głoskami, ale również całymi wyrazami zawierającymi te głoski. Gra Logo-Szum jest grą zliczaną.
    Wariant 1 - jabłka.
    Wariant 2 - kasztany.
    Wariant 3 - zupka.


    Logo-Łapka - gra wspomagająca trening modulacji wysokości głosu i intonacji mowy. Wysokość głosu podawanego do mikrofonu steruje poruszającym się na ekranie elementem: rybką, dzięciołem lub kotkiem. Wysoki głos przesuwa element w górę, odpowiednio niski - w dół. Ruch elementu może być sterowany nie tylko za pomocą izolowanych głosek, ale również całych wyrazów wypowiadanych na odpowiedniej wysokości.
    Wariant 1 - rybka.
    Wariant 2 - dzięcioł.
    Wariant 3 - kotek.


    Logo-Tenis - gra służy ćwiczeniom modulacji wysokości głosu oraz intonacji wypowiedzi. Polega na odbijaniu elementu, którego położenie regulowane jest wysokością wypowiadanego do mikrofonu głosu.
    Wariant 1 - tenis.
    Wariant 2 - hokej.
    Wariant 3 - ping-pong.


    Logo-Muzyk - gra pomaga w treningu modulacji wysokości głosu i intonacji mowy. Wysokość głosu podawanego do mikrofonu powoduje reakcję określonej piszczałki organów. Wysoki głos powoduję reakcję najdłuższej piszczałki, niski - najkrótszej.